skip to Main Content
0212 275 87 88 info@mbi.com.tr

Asist Çözümü, merkezde Model ERP ve perakende noktalarında Asist Yazılımı ile, büyük ölçekli firmalara, bayileri ile uçtan uca entegre olabilecekleri, güçlü ve yekpare bir yönetim altyapısı sunmaktadır.

2003 yılında Arçelik, 4000 adet bayisinin kullanmakta olduğu programı değiştirmek amacıyla, sektördeki hemen hemen tüm
yazılım firmaları ile temas ettikten sonra, Anadil Platformu ile geliştirilen Model ERP altyapısını tercih etmiştir. Proje kapsamında Model ERP’nin Muhasebe, Finansal Muhasebe, Malzeme Yönetimi, Satın alma modülleri arka planda olacak şekilde, yetkili satıcının temel süreçlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirecek geliştirmeler yapıldı. Müşterilerin ödeme alışkanlıkları, anlık borç bilgisi, satın alma tarihçesi, risk durumu ve diğer müşterilerle olan bağlantılar gibi bilgilere tek ekrandan erişim sağlanmıştır. Bu projede, büyük ölçekli Model ERP’nin, beyaz eşya ve kahverengi eşya perakende satış noktaları gibi çok küçük ölçekli işletmelere ölçeklenebilmiş olması, hem Anadil Platformu’nun hem de Model ERP’nin ölçeklenebilme başarısıdır. Asist Çözümü sektördeki en başarılı B2B projesi ödülünü almıştır. Asist, Arçelik merkez yazılımıyla çift yönlü veri alışverişi yapmaktadır. Bu sayede Arçelik yöneticileri, toplam, bölge, şehir, ilçe, bayi grupları bazında, Türkiye’de herhangi bir ürünün, hangi adetlerde satıldığını, Türkiye haritası üzerinden, saat saat izleyebilmekte ve üretimlerini bu bilgilere göre planlayabilmektedirler. Bu proje bizlere, büyük ölçekli, firmalara, merkezde Model ERP ve perakende noktalarında Asist Yazılımı ile, bayileri ile uçtan uca entegre olabilecekleri, güçlü ve yekpare bir altyapı sunabilme avantajı kazandırmıştır. Ön görüşme / Pazarlık aşamasından başlayarak taksitlendirme ve sevkiyat aşamasına gelinceye kadar olan süreçlerin tek bir  ekrandan kolay ve hızlı bir şekilde yürütülmesini sağlamak için Satış modülü geliştirildi. B2B bilgi alışverişini destekleyen bir mesajlaşma alt yapısı ile merkez ve yetkili satıcı arasında çift yönlü veri alışverişi yapılabilmesi sağlandı. Merkezden, kampanya, ürün, fatura bilgileri, duyuru gibi dosyaların aynı anda birçok kullanıcıya gönderilmesi sağlandı. Versiyon dağıtımlarının mesajlaşma alt yapısı kullanılarak aynı anda tüm kullanıcılara gönderilip yazılımın otomatik olarak güncellenmesi sağlandı. Yetkili satıcıdan satış ve stok gibi verilerin çekilerek stratejik yönetim kararlarında kullanılması için karar destek
sistemlerinin oluşturulması sağlandı.

  • Arçelik A.Ş. ve Beko bayilerinin tek yazılım kullanması sağlandı.
  • Mesajlaşma yapısı ile yeni versiyonların dağıtımının hızlı yürütülmesi sağlandı.
  • Asist mesajlaşma ekranları ile, Arçelik tarafından tanımlanan yeni ürün, kampanya, satın alma faturası, resim ve duyuruların yetkili satıcı sistemine anında iletilmesi sağlandı.
  • Yetkili satıcıların güncel satış ve stok bilgileri merkezi veri tabanına çekilerek, üretim planlamasında etkinlik sağlandı.
  • Asist’in gelişmiş satış fonksiyonu sayesinde satış sırasında eş zamanlı olarak kampanya, fiyat, ödeme koşulları ve karlılık analizleri yapılabilir.
  • Sistemdeki müşterilerle kefillerin bağlantısı kurularak gelişmiş risk yönetimi sağlanır. Yetkili satıcının günlük operasyonlardaki karlılığının ve verimliliğin artmasına olanak sağlandı.
  • Asist Paro entegrasyonları ile, Paro üye kartı olan müşterilerin indirim ve puan kazanma avantajlarından yararlanmasına olanak sağlayıp, müşteri sadakatinin artırılmasına katkıda bulundu.
  • Arçelik’in anlaşmış olduğu lojistik firmalarının ortak depoları (BOD) ile Asist üzerinden entegrasyon sağlanmıştır. Bu entegrasyon yetkili satıcıların depo maliyetleri, operasyonel maliyetleri minimuma indirilmiştir. Asisten oluşturulmuş sipariş teslimat aşamasına geldiğinde, servise iş emri açılarak ortak depodan direk müşteriye teslim edilmesi sağlanmıştır.

İlk çıkış tarihi : 2002
Kullanan müşteri adeti : 3.000
Kullanıcı sayısı : 20.000
İlk ihracat yılı : –
Kullanıldığı ülkeler : Türkiye

Back To Top
Open chat
1
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?